The Binding of Isaac: Four Souls
http://dbpedia.org/resource/The_Binding_of_Isaac:_Four_Souls an entity of type: Thing
The Binding of Isaac: Four Souls is a card game designed by Edmund McMillen, with additional designs by Danielle McMillen and Tyler Glaiel. Based on the indie video game The Binding of Isaac, players control one of several characters - Isaac, Judas, Maggy, or Cain (and others) - as they defeat bosses to collect Lost Souls. Each character has abilities that impact either them or other players, and players may work cooperatively to defeat bosses and enemies. The first player to acquire four souls wins. A Kickstarter campaign launched on June 27, 2018, and broke its funding goal of $50,000 within the first 1.5 hours.
rdf:langString
The Binding of Isaac: Four Souls è un gioco di carte ideato da Edmund McMillen, finanziato attraverso Kickstarter e pubblicato da Studio71. I giocatori impersonano uno dei diversi protagonisti che popolano l'universo del videogioco The Binding of Isaac: Rebirth dello stesso McMillen, al fine di collezionare 4 anime per ottenere la vittoria sconfiggendo i mostri che andranno a incontrare. Ogni personaggio ha abilità che influenzano sé stesso o gli altri giocatori, i quali possono cooperare tra loro per sconfiggere i mostri.
rdf:langString
rdf:langString
The Binding of Isaac: Four Souls
rdf:langString
The Binding of Isaac: Four Souls
rdf:langString
The Binding of Isaac: Four Souls
rdf:langString
The Binding of Isaac: Four Souls
xsd:integer
57778165
xsd:integer
1119390538
rdf:langString
Edmund McMillen, Danielle McMillen, Tyler Glaiel
rdf:langString
yes
rdf:langString
English
xsd:integer
2
rdf:langString
Studio71 US
rdf:langString
The Binding of Isaac: Four Souls
rdf:langString
The Binding of Isaac: Four Souls is a card game designed by Edmund McMillen, with additional designs by Danielle McMillen and Tyler Glaiel. Based on the indie video game The Binding of Isaac, players control one of several characters - Isaac, Judas, Maggy, or Cain (and others) - as they defeat bosses to collect Lost Souls. Each character has abilities that impact either them or other players, and players may work cooperatively to defeat bosses and enemies. The first player to acquire four souls wins. A Kickstarter campaign launched on June 27, 2018, and broke its funding goal of $50,000 within the first 1.5 hours.
rdf:langString
The Binding of Isaac: Four Souls è un gioco di carte ideato da Edmund McMillen, finanziato attraverso Kickstarter e pubblicato da Studio71. I giocatori impersonano uno dei diversi protagonisti che popolano l'universo del videogioco The Binding of Isaac: Rebirth dello stesso McMillen, al fine di collezionare 4 anime per ottenere la vittoria sconfiggendo i mostri che andranno a incontrare. Ogni personaggio ha abilità che influenzano sé stesso o gli altri giocatori, i quali possono cooperare tra loro per sconfiggere i mostri. La campagna Kickstarter lanciata il 27 giugno 2018 per finanziare il progetto raggiunse la quota richiesta di 50.000$ in 90 minuti. A fine campagna, il progetto aveva raccolto ben 2.650.875$.
xsd:nonNegativeInteger
10475