Cross River Tram

http://dbpedia.org/resource/Cross_River_Tram an entity of type: Thing

Cross River Tram fou una proposta de Transport for London (TfL) per un sistema de tramvia de 16,5 quilòmetres a Londres, Anglaterra, per connectar Camden Town amb King's Cross, i Brixton. Es va planificar per alleujar la saturació del metro de Londres, i per millorar el transport a àrees que actualment encara no tenen un bon transport públic, com a Southwark, i contribuir a la regeneració d'aquestes zones. Podria estar operacional el 2016 i els tramvies circularien cada 4 minuts a cada ramal, donant una freqüència de 2 minuts al centre de Londres en hora punta. rdf:langString
Cross River Tram (formerly Cross River Transit) was a Transport for London (TfL) proposal for a 10-mile (16 km) tram system in London. It was planned to run on a north–south route from Camden Town in the north, via King's Cross, to Peckham and Brixton in the south. rdf:langString
Cross River Tram (in precedenza Cross River Transit) è una proposta del Transport for London per la costruzione di una linea di tram, lunga 16,5 km, allo scopo di collegare Camden Town a King's Cross, Peckham e Brixton. Il suo scopo è quello di alleggerire il sovraffollamento della Metropolitana di Londra e l'incremento di servizi di trasporto in aree al momento non molto fornite. La linea dovrebbe entrare in servizio entro il 2016 e dovrebbe avere una frequenza media di 4 minuti, ridotta a due nelle ore di punta. rdf:langString
rdf:langString Cross River Tram
rdf:langString Cross River Tram
rdf:langString Cross River Tram
rdf:langString
rdf:langString Cross River Tram
rdf:langString Cross River Tram
xsd:integer 6329862
xsd:integer 1124957650
rdf:langString Waterloo Bridge, the planned crossing point for the tram over the River Thames
xsd:date 2011-07-27
rdf:langString River Thames and Waterloo Bridge, London-17Aug2009.jpg
xsd:integer 150 250
rdf:langString Camden, Southwark & Lambeth, London, England
rdf:langString collapsed
rdf:langString Cross River Tram fou una proposta de Transport for London (TfL) per un sistema de tramvia de 16,5 quilòmetres a Londres, Anglaterra, per connectar Camden Town amb King's Cross, i Brixton. Es va planificar per alleujar la saturació del metro de Londres, i per millorar el transport a àrees que actualment encara no tenen un bon transport públic, com a Southwark, i contribuir a la regeneració d'aquestes zones. Podria estar operacional el 2016 i els tramvies circularien cada 4 minuts a cada ramal, donant una freqüència de 2 minuts al centre de Londres en hora punta. El 18 de juliol del 2007 , llavors alcalde de Londres, va dir a l'Assemblea de Londres que havia demanat a TfL considerar la possibilitat de dividir la implementació construint la secció sud abans que la nord. El maig de 2008, el successor de Livingstone, Boris Johnson, anunciava que tenia la intenció de revisar el projecte per la manca de finançament per part del govern central. El 6 de novembre de 2008, Transport for London anunciava que el tramvia no es construiria. En una declaració que diu: "Donada la manca de fons disponibles per executar el projecte i la probabilitat de no obtenir el finançament addicional de tercers, TfL no està en condicions per al desenvolupament del sistema."
rdf:langString Cross River Tram (formerly Cross River Transit) was a Transport for London (TfL) proposal for a 10-mile (16 km) tram system in London. It was planned to run on a north–south route from Camden Town in the north, via King's Cross, to Peckham and Brixton in the south. The Cross River Tram scheme was proposed to relieve overcrowding on the London Underground and was due to begin operation by 2016. The project was cancelled by then mayor of London Boris Johnson in 2008 due to funding problems. A 2016 review of the CRT plan by subsequent mayor Sadiq Khan concluded that the CRT project would not be reopened at that time.
rdf:langString Cross River Tram (in precedenza Cross River Transit) è una proposta del Transport for London per la costruzione di una linea di tram, lunga 16,5 km, allo scopo di collegare Camden Town a King's Cross, Peckham e Brixton. Il suo scopo è quello di alleggerire il sovraffollamento della Metropolitana di Londra e l'incremento di servizi di trasporto in aree al momento non molto fornite. La linea dovrebbe entrare in servizio entro il 2016 e dovrebbe avere una frequenza media di 4 minuti, ridotta a due nelle ore di punta. L'ex sindaco di Londra Ken Livingstone disse all'Assemblea il 18 luglio 2007 di aver chiesto al TfL di considerare la possibilità di suddividere il progetto in due fasi, dando la precedenza al ramo sud della linea rispetto a quello nord. Non è chiaro come questa cosa possa essere realizzata qualora il suggerimento venisse accettato, anche perché il suo successore Boris Johnson ha annunciato che il progetto è in fase di revisione alla luce degli scarsi fondi governativi. Il Transport for London ha annunciato, il 6 novembre 2008, che il Cross River Tram non verrà costruito.
rdf:langString Abandoned proposal
xsd:nonNegativeInteger 9020

data from the linked data cloud